Page 74 - EnterUL ONLINE
P. 74

ROZHOVOR: STANISLAV ŠT ÝBR

              ZACHOVEJTE NÁM PŘÍZEŇ,

                 TĚŠÍME SE NA VÁS!

              „OBJEDNEJTE ONLINE, E-MAILEM, TELEFONICKY ČI SMS ZPRÁVOU
                           A VYZVEDNĚTE JEDNODUŠE NA PRODEJNĚ"

              Tento vzkaz najdete na dveřích jejich obchodu v OC Sever na Mírovém náměstí
              a v Litoměřicích v Novobranské ulici s tím, že: „Dle nařízení vlády jsou naše prodejny
              do odvolání uzavřeny."
              A proto je důležité, zachovat maloobchodníkům přízeň. Někteří z nich podnikají
              takřka od revoluce, což je i případ rodinné firmy Štýbr (odpovídá Stanislav Štýbr) žijící
              ve světě mobilů i dalšího, s touto elektronikou spojeného, příslušenství...

              Jaký to je pocit, podnikat 30 let, pla-    plánovat. Hlavním cílem je zachovat, i když
              tit daně, sociální, zdravotní i všechny    s překážkami, co nejlepší servis pro naše
              další nezbytné poplatky... a najednou      zákazníky, postarat se o naše zaměstnance
              nevědět, co bude zítra?                    a také dělat vše pro to, abychom se, až se
              Je to náročné, současná situace není pro   situace změní k lepšímu, co nejdříve vrátili k
              podnikání vůbec dobrá, je složité cokoliv  normálnímu stavu.
                                                         Bohužel tento rok již podruhé. Je třeba si
ŽIVOTNÍ STYL                                             uvědomit, že my, jako drobní živnostníci, nyní
                                                         bojujeme o holé přežití a většina z nás nemá
                                                         pocit, že by kroky, které dělá naše vláda, byly
                                                         ku prospěchu podpory drobného podnikání.
                                                         Nicméně bojujeme, co to dá a věříme, že se
                                                         nám všem společně podaří vrátit co nejdříve
                                                         ve zdraví do běžného života.

                                                                    Co nejlepšího můžeme v tuto chvíli ve
                                                                    vztahu zákazník – prodejce udělat,
                                                                    když finance dochází na téměř všech
                                                                    frontách?
                                                                    Každý nákup, objednávka, nebo servisní
                                                                    zakázka nám pomůže překonat tuto ne-
                                                                    standardní situaci, kdy nemůžeme nabízet
            74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79