Page 74 - EnterUL ONLINE
P. 74
ROZHOVOR: STANISLAV ŠT ÝBR
ZACHOVEJTE NÁM PŘÍZEŇ,
TĚŠÍME SE NA VÁS!
„OBJEDNEJTE ONLINE, E-MAILEM, TELEFONICKY ČI SMS ZPRÁVOU
A VYZVEDNĚTE JEDNODUŠE NA PRODEJNĚ"
Tento vzkaz najdete na dveřích jejich obchodu v OC Sever na Mírovém náměstí
a v Litoměřicích v Novobranské ulici s tím, že: „Dle nařízení vlády jsou naše prodejny
do odvolání uzavřeny."
A proto je důležité, zachovat maloobchodníkům přízeň. Někteří z nich podnikají
takřka od revoluce, což je i případ rodinné firmy Štýbr (odpovídá Stanislav Štýbr) žijící
ve světě mobilů i dalšího, s touto elektronikou spojeného, příslušenství...
Jaký to je pocit, podnikat 30 let, pla- plánovat. Hlavním cílem je zachovat, i když
tit daně, sociální, zdravotní i všechny s překážkami, co nejlepší servis pro naše
další nezbytné poplatky... a najednou zákazníky, postarat se o naše zaměstnance
nevědět, co bude zítra? a také dělat vše pro to, abychom se, až se
Je to náročné, současná situace není pro situace změní k lepšímu, co nejdříve vrátili k
podnikání vůbec dobrá, je složité cokoliv normálnímu stavu.
Bohužel tento rok již podruhé. Je třeba si
ŽIVOTNÍ STYL uvědomit, že my, jako drobní živnostníci, nyní
bojujeme o holé přežití a většina z nás nemá
pocit, že by kroky, které dělá naše vláda, byly
ku prospěchu podpory drobného podnikání.
Nicméně bojujeme, co to dá a věříme, že se
nám všem společně podaří vrátit co nejdříve
ve zdraví do běžného života.
Co nejlepšího můžeme v tuto chvíli ve
vztahu zákazník – prodejce udělat,
když finance dochází na téměř všech
frontách?
Každý nákup, objednávka, nebo servisní
zakázka nám pomůže překonat tuto ne-
standardní situaci, kdy nemůžeme nabízet
74